Helgen är redan över? .. suck*

Jahapp, då har helgen förbi och nu innebär det att det är skola! Prov i matte imorgon och ett till matte prov på fredag. :) Efter det blir det praktik i Stöde på Knutshemmet i 1 vecka.. resten utav dem 6 veckorna blir v. 8-13 :) Helgen har varit helt OK, förutom att vi var tvungen att gå(!!) från först Haga till IP.. därefter gick vi från IP till Sördermalm till Minya. Man hade ju ont i fötterna när man kom fram iallafall. Lördagen gjorde jag och M. inte så mycket från början.. sen ringde Micke runt halv 11 och frågade om vi skulle ta en grogg med han och Anna. Självklart drog vi oss bort dit och hade lite trevligt:) Var hemma runt 4 på kvällen och gjorde toast och sen vart de snarklådan för fulla muggar! (Y) Söndagen sov jag mest hela dagen.. VAr hemma hos M.. men senare på kvällen for vi hem till mig och såg filmen Orphan.. och jag rekomenderar verkligen att se den filmen, sjukt bra! 9,5 av 10 verkligen. Lägger in en bild på självla "framsidan" av filmen. Nu snart blir det mat, så ska väll bege mig neråt och hjälpa mamsen och duka litt. :) Skriver sen.. pussss




Kommentarer
Postat av: Sofie

Är det en skräckis?

2009-11-16 @ 23:01:32
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: johanna

Japp! ;) SKIT BRA

2009-11-17 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0