Hej alla glada !!

Ja, jag tror jag har börjat på en ny blogg typ 3 eller 4 gånger. Och jag lär mig aldrig heller att hålla kvar den jag har och hålla update :) Ja, i min blogg kommer det nog stå om helgens bravader och helt enkelt lite allmänt! Kommer bli spännande att se hur länge denna blogg håller ;) men ska försöka hålla mig nu.. Hihi!
Och jag måste ju få medge att det ska bli väldigt roligt att se Modo spela på Gärdehov :) herregud, man får ju till att skämmas när man ser dom spela. INTE OK!!!

Tack till Sofie(faster) som gjorde min design! :) www.sgradin.blogg.se

Det var ju allt från mig ett tag fram över! :) Jag kikar in senare med ett inlägg innan jag kryper ner i snarklådan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

KUL gumman att du vart nöjd med designen!Säg till om det är nåt!



Puss <3



P.S Kom ihåg att sätta in lite bilder framöver, en blogg med bilder är SÅ mycket roligare än en utan

;-)D.S

2009-11-12 @ 22:17:17
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0