Längesen jag bloggade nu!

Dax för ett inlägg kände jag! ;) Vart ju ett tag sen. Veckorna rullar på och snart är det jul-lov. Går bara på måndagen sen är det lov :) OCH snart är det ju julafton, känns inte alls som det.. ingen julkänsla :( kanske blir så när man blir äldre och äldre? hm, tråkigt isåfall!

JUL LOVET närmar sigg. så otroligt skönt! Behövs verkligen en paus från skolarbetet just nu.. suck :(

Snart bär de av till VEMDALEN.. :) jippie* Längtar så fruktansvärt mycket. Åka skidor och sitta i backen och ta en cider. Kan det bli mycket bättre än det? wiho!!! har hyrt stuga från 27 dec till 3 jan :) Ska bli sjukt roligt. Enda som är felet är att vi bor 2 mil från vemdalen:( men annars fanns det ingen stuga med så många bäddar som vi behöver, vi är ju trots allt 16 stycken som ska fara! ;) hehe! Tror jag aldrig längtat så mycket i hela mitt liv, eller jo till .....

TIMRÅ-MODO MATCHEN I EONARENA! :D
16.00 26 december. i be there 15.00 ;) Det är oxå något jag längtar till, och såklart vi vinner ju modo som vanligt ;) jippie.

Idag bär det av till Jennifer efter middagen :) jag, Marcus, Pelle och Bea ska dit och planera våran frukost och "kvällsfika". Och jag ska prova en bikini som jag ska få låna av Jennifer! :) Vi har ju faktiskt bastu i vemdalen. hihi! :)

jaha, nu har man rast och har matte efter rasten! :) Ska ta och röra på benet så man inte fastnar i dessa obekväma stolar!!



Jag kör en UTDATE sen! :) (har tyvärr ingen bild jag kan lägga ut, är på skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0