jul lov.. & gud så skönt

Hallo! :)

Äntligen jul lov nu, och gud va skönt. Har det ända tills den 7 januiar. Och den 7 januari har jag & min älskade Marcus varit tillsamans i 1 ½ år. Gud, jag tröttnar aldrig på att ge kärlek till honom. Så himla underbar människa. Jag kunde inte hitta någon bättre!! Så glad att jag har dig älskling.

Fick nyss sms av mamma och hon frågade om jag kunde passa Liam medans dom åker och köper PIZZA :D GAAAH, så himla gott. Herregud, mina favorit rätter är lätt pizza & subway. Subway är nog det allra bästa ;) Grillat kyckling-bröst med parmesano organo bröd och extra mycket vitlöks-sås.

Hur mycket jag än äter (mest är dålig mat/godsaker) så går jag aldirg upp i vikt? Tycker det är konstigt. Men snart kommer det väll ;) HAHA. Marcus har gått upp 18 kg sen han vart tillsammans med mig. Förstår inte :S

Kommer ihåg för 2 år sen när vi(Sörberge skolans 9:or.) hade jul-soaren. Gud så roligt, och alla minnen man har sen dess. Synd att jag inte har några bilder kvar sen dess:( Nu är det ju så att Sörberge skolan 9:or har jul soaren idag :) Så jag, Jennfa, Bea, Pelle och förmodligen Malte ska dit och kika. MEN dom kommer inte vara lika bra som våran! ;) he-he. För dom som inte vet vad soare är så är det en "Show" som alla nior gör.. med olika scener. Riktigt roligt faktiskt :)

Imorgon bär det av till stöde!! och det innebär att jag & Marcus ska till pappa :) Ska bli roligt. Var ju ett tag sen jag var där ju. Ska väll fira julen där lite tidigare och så. :)


NU ÄR DET BARA 6 DAGAR KAVR TILLS VI FAR!!! ojojo, vemdalen here I come!

Jag kikar in och läggeret inlägg efter soaren, för nu ska jag passa Liam så mamma kan köpa pizza :D mumma!!
Hörs sen då, PUSS!!!


Slänger in en bild på mig också, var så soligt och fint väder ;) hehe

jjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0