Har jobbat idag!!

Chacha bloggen!!!!!!!!!!!!!!! woho,kan vara storbloggare jag oxå minnsan:D hehe!

Idag har jag jobbat från 7 till 4 hos Robert Berg :) Har väll varit kul, förutom att det var så himla mycket att göra av allt :( Jag mockade 32 boxar och ledde in och ut 42 hästar (Ston, hingstar & valacker). Puhhhh säger bara jag! Men nu är man ju iaf 250 kr rikare till Vemdals-resan!!!! wiho.
(Lägger ut några bilder sen jag var där, har dock inga bra:(.)

gdgg1*  hhhhh2*  hhhh3*  d4*  b5*  ,m6*  m7*  vn8*  h9*


1. Hagarna mitt på dagen
2. Hagen när solen går upp (morgonen)
3. Bild på en hingst. (Som jag var helt kär i)
4. Bild på pollarna
5. Stallet
6. Stallet
7. Ute stallet
8. Vilopaus, hehe! Jennfa på bilden
9. En söt liten buse :)



Just nu håller jag & Marcus på att fundera på vad vi ska hitta på ikväll.. :( Vi har absolut ingenting att göra, vi hade lust att gå på bio. Men då passad inte bussarna nå bra, för filmen slutade kvart i 12.. och bussen hem gick då kvart över 1. GAH! Hade inte varit hemma förens kvart i 2. Hade jag aldrig orkat, fy tusan!!

Imorgon blir det nog bara en slapp dag oxå, skulle jag nog tro. Sista skoldagen på måndag!!!! skönt, sen är det bara 3 dagar kvar till Julafton och bara 6 dagar tills vi åker till Vemdalen. Hua va kul!

tisdag bär det av till pappa med Marcus, fira lite jul med dom och sådär:) Eftersom jag inte hinner åka dit efter julafton ju. Satt det blir några dagar innan nu istället:) BLir nog bra mysigt! Ne, nu ska jag & Marcus ta och hitta på något att göra ikväll :) PUSS !!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilka fina foton du lagt in.Hoppas ni hittar på nåt kul i kväll!!Kramis

2009-12-19 @ 21:27:49
Postat av: Frida E

heter hingsten amour ami? tyckte dte såg ut som han. :p

2009-12-19 @ 23:31:35
URL: http://edinfrida.blogg.se/
Postat av: johanna

Frida: Nix pix ;)

2009-12-20 @ 16:41:40
URL: http://johanagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0